Welcome Guest Search | Active Topics | Members | Log In | Register

rate the person above (1-10) 1 being lowest and 10 highest Options · View
Guest
Posted: Tuesday, April 05, 2011 6:42:21 AM

Rank: Lurker

Joined: 12/1/2006
Posts: 537,409
Oh I'd have to give a 10...
Guest
Posted: Tuesday, April 05, 2011 8:57:06 AM

Rank: Lurker

Joined: 12/1/2006
Posts: 537,409
Her stories are a 10; don't know enough about her to rate her
Guest
Posted: Tuesday, April 05, 2011 9:15:37 AM

Rank: Lurker

Joined: 12/1/2006
Posts: 537,409
damn i can't go lower than zero ok then a 10
Guest
Posted: Tuesday, April 05, 2011 10:38:44 AM

Rank: Lurker

Joined: 12/1/2006
Posts: 537,409
slutpuppy - you know I am constantly chasing your tail, so how could I possibly think you are less than a 10?
Guest
Posted: Tuesday, April 05, 2011 10:46:27 AM

Rank: Lurker

Joined: 12/1/2006
Posts: 537,409
oh so it is my tail you're a wanting
Guest
Posted: Tuesday, April 05, 2011 10:47:54 AM

Rank: Lurker

Joined: 12/1/2006
Posts: 537,409
Can i have your pussy if he wants your tail !!

10
Guest
Posted: Tuesday, April 05, 2011 10:48:19 AM

Rank: Lurker

Joined: 12/1/2006
Posts: 537,409
Oh Slutpuppy, you'd have to be a 10
Guest
Posted: Tuesday, April 05, 2011 10:48:50 AM

Rank: Lurker

Joined: 12/1/2006
Posts: 537,409
Ooops, Sisters, a big 10 for you too xxx
Guest
Posted: Tuesday, April 05, 2011 10:53:14 AM

Rank: Lurker

Joined: 12/1/2006
Posts: 537,409
oh hell yes elaine btw you are a 10

maza is a 10
exwifen269
Posted: Tuesday, April 05, 2011 12:32:44 PM

Rank: Forum Guru

Joined: 4/13/2010
Posts: 1,014
am i quick enough......... a big wet 10
cotto2000c
Posted: Tuesday, April 05, 2011 12:33:22 PM

Rank: Forum Guru

Joined: 2/26/2011
Posts: 2,421
Location: United States
perfect 10!
swollen
Posted: Tuesday, April 05, 2011 12:34:51 PM

Rank: Forum Guru

Joined: 5/27/2010
Posts: 1,001
A delicious 10 x
cotto2000c
Posted: Tuesday, April 05, 2011 12:37:39 PM

Rank: Forum Guru

Joined: 2/26/2011
Posts: 2,421
Location: United States
10 +++
etairay
Posted: Tuesday, April 05, 2011 1:19:34 PM

Rank: Forum Guru

Joined: 3/15/2011
Posts: 35,274
Location: i am where i am meant to be
omg you aint in the running ..1000 10s lol

'..May the Lord watch between you and me when we are absent from one another..' Gen31:49 Dancing
Eternal_Lover
Posted: Wednesday, April 06, 2011 4:37:29 PM

Rank: Advanced Wordsmith

Joined: 11/30/2010
Posts: 68
Location: AMORCITY, in Linda's heart, Mind, soul, arms, pant
Let's break the rules and give e a 69 ;)
etairay
Posted: Thursday, April 07, 2011 3:45:57 AM

Rank: Forum Guru

Joined: 3/15/2011
Posts: 35,274
Location: i am where i am meant to be
haha for the E you get a perfect 10 and more lol thx for the 69 lol

'..May the Lord watch between you and me when we are absent from one another..' Gen31:49 Dancing
ronniesingle23
Posted: Thursday, April 07, 2011 6:49:53 AM

Rank: Forum Guru

Joined: 3/17/2010
Posts: 642
Location: Maybe ur Pussy
wished coulde give her all that she wanted... 69 or anything more


10!!
etairay
Posted: Thursday, April 07, 2011 6:55:33 AM

Rank: Forum Guru

Joined: 3/15/2011
Posts: 35,274
Location: i am where i am meant to be
10 and much much more lol

'..May the Lord watch between you and me when we are absent from one another..' Gen31:49 Dancing
EroticBarbie
Posted: Thursday, April 07, 2011 7:03:09 AM

Rank: Active Ink Slinger

Joined: 3/23/2011
Posts: 37
Location: Around the middle....ish, Australia
Well, based purely on that picture, a 10! :)

EroticBarbie

Erotic Barbie xx
etairay
Posted: Thursday, April 07, 2011 7:15:10 AM

Rank: Forum Guru

Joined: 3/15/2011
Posts: 35,274
Location: i am where i am meant to be
haha ..and based purely on that picture, a full too!

'..May the Lord watch between you and me when we are absent from one another..' Gen31:49 Dancing
cotto2000c
Posted: Thursday, April 07, 2011 7:30:00 AM

Rank: Forum Guru

Joined: 2/26/2011
Posts: 2,421
Location: United States
10...10...10...
ronniesingle23
Posted: Thursday, April 07, 2011 7:31:00 AM

Rank: Forum Guru

Joined: 3/17/2010
Posts: 642
Location: Maybe ur Pussy
9
etairay
Posted: Thursday, April 07, 2011 2:10:47 PM

Rank: Forum Guru

Joined: 3/15/2011
Posts: 35,274
Location: i am where i am meant to be
HAHAHA 10

'..May the Lord watch between you and me when we are absent from one another..' Gen31:49 Dancing
kwalified69
Posted: Thursday, April 07, 2011 3:00:43 PM

Rank: Forum Guru

Joined: 3/16/2011
Posts: 226
Location: SiN CiTy
Double HI-FIVES!!!
etairay
Posted: Thursday, April 07, 2011 4:40:34 PM

Rank: Forum Guru

Joined: 3/15/2011
Posts: 35,274
Location: i am where i am meant to be
perfect 10s all across

'..May the Lord watch between you and me when we are absent from one another..' Gen31:49 Dancing
ronniesingle23
Posted: Thursday, April 07, 2011 11:11:25 PM

Rank: Forum Guru

Joined: 3/17/2010
Posts: 642
Location: Maybe ur Pussy
10
etairay
Posted: Thursday, April 07, 2011 11:39:18 PM

Rank: Forum Guru

Joined: 3/15/2011
Posts: 35,274
Location: i am where i am meant to be
haha need you ask ..10s all the way lol

'..May the Lord watch between you and me when we are absent from one another..' Gen31:49 Dancing
Guest
Posted: Friday, April 08, 2011 5:32:42 PM

Rank: Lurker

Joined: 12/1/2006
Posts: 537,409
10
exwifen269
Posted: Friday, April 08, 2011 6:01:54 PM

Rank: Forum Guru

Joined: 4/13/2010
Posts: 1,014
a lovely 10
etairay
Posted: Friday, April 08, 2011 6:20:43 PM

Rank: Forum Guru

Joined: 3/15/2011
Posts: 35,274
Location: i am where i am meant to be
yes, 10

'..May the Lord watch between you and me when we are absent from one another..' Gen31:49 Dancing
Users browsing this topic
Guest 


Forum Jump
You cannot post new topics in this forum.
You cannot reply to topics in this forum.
You cannot delete your posts in this forum.
You cannot edit your posts in this forum.
You cannot create polls in this forum.
You cannot vote in polls in this forum.

Main Forum RSS : RSS

Powered by Yet Another Forum.net version 1.9.1.6 (NET v4.0) - 11/14/2007
Copyright © 2003-2006 Yet Another Forum.net. All rights reserved.