About Sexstarvedangel
Biography

I am a fun loving gal n would love to chat wid evrybdy here. I love all types of sex.. If u wanna see more of me check out my pics

Name:
Angel Williams
Sex:
Female 
Age:
22
Sign:
Libra
Relationship Status:
Single
Orientation:
Bisexual
Location:
Bedfordshire, United Kingdom
Interests:
Sex, reading books, watching movies, hanging out with friends
Statistics
Date Joined:
08 Feb 2011
Last Visit:
24 Mar 2011 (1222 days ago)
Page Viewed:
6,436 times
Friends:
63
Followers:
3
Days in Chat:
0
Forum Posts:
56
Stories:
Badges:

No favourite stories listed.

Not following any authors

Latest Forum Posts
Topic: If You Woke Up With The Person Above You What Would Be The First Thing You'd Say?
Posted: 10 Feb 2011 13:19

I am so hot AGAIN.!
Let us fuck..

Topic: Hug, kiss or ????? the person above you.
Posted: 10 Feb 2011 13:10

Lick his chest

Topic: Say one good thing about the person above you
Posted: 10 Feb 2011 13:07

Loved his AV

Topic: Ban the person above you
Posted: 09 Feb 2011 21:45

I ban dudelicious coz i was willing to ban him..lol

Topic: If You Woke Up With The Person Above You What Would Be The First Thing You'd Say?
Posted: 09 Feb 2011 21:08

Holy shit.,
U r my 1st lesbian encounter.,n trust me i loved it..

Topic: Hug, kiss or ????? the person above you.
Posted: 09 Feb 2011 21:05

Bite ur ear and ur cheeks

Topic: If You Woke Up With The Person Above You What Would Be The First Thing You'd Say?
Posted: 09 Feb 2011 21:03

Yeah, surely tnyt..lol

Topic: Hug, kiss or ????? the person above you.
Posted: 09 Feb 2011 20:55

Bite ur ear..lol

Topic: If You Woke Up With The Person Above You What Would Be The First Thing You'd Say?
Posted: 09 Feb 2011 20:53

Omg!!
I thought it was u fucking me hard last nyt, but it was hooster ridin on me.!!hahaha

Topic: Ban the person above you
Posted: 09 Feb 2011 20:49

I ban tachymeter coz he's too sweet to be my friend..

back to top
Image Gallery
Image Gallery
5 Images
Friends Comments
Friends Comments
Lush
Posted: 28 Sep 2013 00:20
Happy Birthday from the Lush team.
SirSpanksAlot80
Posted: 29 Sep 2012 13:52


Happy Birthday SEXY HOPE you had a GREAT one & many more to come
Lush
Posted: 28 Sep 2012 02:00
Happy Birthday from the Lush team.
SirSpanksAlot80
Posted: 29 Sep 2011 01:57


HOPE your having a GREAT one n MANY more to come SEXY

BigDaddyRich
Posted: 22 Jun 2011 16:51
Hey, for you and your sis.

nazhinaz
Posted: 15 Jun 2011 23:38
You such a lovely friend who never bother about her friends, even if they are in trouble.
giants1714
Posted: 30 Apr 2011 10:11
Fleming91
Posted: 08 Mar 2011 15:05
Hey Hey Angel How you been ! Still looking as beautiful as ever!
boomer208
Posted: 16 Feb 2011 09:52
Thanks for the add. You are beautiful!!!
Tachymeter
Posted: 11 Feb 2011 07:20
more pics pls Angel
MasterSlayer
Posted: 10 Feb 2011 22:06
Thanks for the add... hope to catch you online soon for chat
sexyguy1989
Posted: 10 Feb 2011 18:26
Thanks for the friendship and your a sexy woman !
fredatpell
Posted: 10 Feb 2011 15:38
thanks for being my friend
hooters
Posted: 10 Feb 2011 13:26
i'm not sweet, i'm honest. and i'll chat with you anytime angel
freegraze80
Posted: 10 Feb 2011 12:59
thanks for accepting girl....hit me up sometime
abercrombie
Posted: 10 Feb 2011 09:00
oh yea baby lets talk dirty.
whysoserious
Posted: 10 Feb 2011 07:39
Hi Angel, thx 4 addin me as friend. Look forward 2 chattin with u sometime. x
fishy
Posted: 10 Feb 2011 00:36
Thanks for the Add baby, hope you are well and things are good for you. hope to catch you soon. message me if you fancy a chat and maybe if you have Skype then that be easier than waiting for e-mail.x
Brad8054
Posted: 09 Feb 2011 21:54
Thanks for the photo comment!!! you are gorgeous as well!!!!
willingone
Posted: 09 Feb 2011 21:41
glad to add you babe
back to top
 


Attach a note to this member, which only you can see.

Tell us why

Please tell us why you think this profile page is inappropriate.

Reason

Moderate

What would you like to do?

Reason

Activity