Welcome Guest Search | Active Topics | Members | Log In | Register

Would you slip into bed naked with the person above you? Options · View
Guest
Posted: Thursday, November 08, 2012 3:55:16 AM

Rank: Lurker

Joined: 12/1/2006
Posts: 694,120
Never too cold... and yes please.
MdeSade64
Posted: Thursday, November 08, 2012 4:23:48 AM

Rank: Forum Guru

Joined: 8/12/2012
Posts: 10,953
Location: United States
Can I join the orgy? I'll play nice. Really..:)
Guest
Posted: Thursday, November 08, 2012 5:02:36 AM

Rank: Lurker

Joined: 12/1/2006
Posts: 694,120
CrimsonBlaze wrote:
Hope you two made room for one more because I'm climbing in too! :)


Yep, lots of room, care for some coffee too, I brought the pot :)
Saga
Posted: Thursday, November 08, 2012 5:12:46 AM

Rank: Sergeant Turnip
Moderator

Joined: 6/7/2012
Posts: 5,359
Location: Canada
musicluver wrote:
What about me?


Always room for you ;)


https://www.lushstories.com/stories/reluctance/broken-glass.aspx
Saga
Posted: Thursday, November 08, 2012 5:15:48 AM

Rank: Sergeant Turnip
Moderator

Joined: 6/7/2012
Posts: 5,359
Location: Canada
SweetKing126 wrote:


Yep, lots of room, care for some coffee too, I brought the pot :)


coffee


https://www.lushstories.com/stories/reluctance/broken-glass.aspx
Guest
Posted: Thursday, November 08, 2012 5:21:50 AM

Rank: Lurker

Joined: 12/1/2006
Posts: 694,120
hey hey....I brought the coffee pot...not the paper, it is still on the front stoop
uphere
Posted: Thursday, November 08, 2012 5:36:51 AM

Rank: Forum Guru

Joined: 7/12/2012
Posts: 2,817
Location: United States
nope
Guest
Posted: Thursday, November 08, 2012 5:57:00 AM

Rank: Lurker

Joined: 12/1/2006
Posts: 694,120
no chance
Guest
Posted: Thursday, November 08, 2012 6:29:18 AM

Rank: Lurker

Joined: 12/1/2006
Posts: 694,120
he's got coffee and I've got chocolate cupcakes...
VickieLynn1
Posted: Thursday, November 08, 2012 7:41:12 AM

Rank: Forum Guru

Joined: 8/26/2011
Posts: 5,829
Location: So Cal, United States
I've go a stick to stir it.........

nothing beats a luscious kiss from well painted lips ;) mmmmmmmmm...........
MdeSade64
Posted: Thursday, November 08, 2012 8:54:24 AM

Rank: Forum Guru

Joined: 8/12/2012
Posts: 10,953
Location: United States
Guess I'll have to pass. Would not care to impose myself where Vickie is already involved.
Guest
Posted: Thursday, November 08, 2012 8:56:32 AM

Rank: Lurker

Joined: 12/1/2006
Posts: 694,120
No thank you
SirBunny
Posted: Thursday, November 08, 2012 10:56:56 AM

Rank: Forum Guru

Joined: 3/28/2012
Posts: 6,005
Location: KZN, South Africa
You don't have to ask me twice.




Guest
Posted: Thursday, November 08, 2012 12:40:48 PM

Rank: Lurker

Joined: 12/1/2006
Posts: 694,120
without a doubt
musicluver
Posted: Thursday, November 08, 2012 1:50:56 PM

Rank: Forum Guru

Joined: 9/14/2012
Posts: 522
Location: somewhere boring, United States
In New York minute
Guest
Posted: Thursday, November 08, 2012 2:34:33 PM

Rank: Lurker

Joined: 12/1/2006
Posts: 694,120
gonna have to pass musicluver
Guest
Posted: Thursday, November 08, 2012 2:38:39 PM

Rank: Lurker

Joined: 12/1/2006
Posts: 694,120
so long as he doesnt tie me up
seeker4
Posted: Thursday, November 08, 2012 2:51:59 PM

Rank: Story Verifier
Moderator

Joined: 10/17/2012
Posts: 4,805
Location: Canada
Of course. I love chocolate.

She plowed his driveway, but what else can his sexy sister-in-law help with?

Snow Plowed

One of my rare forays into poetry: An intimate moment surrounded by the sounds of the night

Sounds of the Night





Guest
Posted: Thursday, November 08, 2012 3:09:08 PM

Rank: Lurker

Joined: 12/1/2006
Posts: 694,120
No thank you.
Belthazor
Posted: Thursday, November 08, 2012 5:00:50 PM

Rank: Forum Guru

Joined: 3/8/2011
Posts: 541
Location: Florida, United States
Sure. Could be interesting. ;P
Guest
Posted: Thursday, November 08, 2012 6:43:12 PM

Rank: Lurker

Joined: 12/1/2006
Posts: 694,120
nah....not gonna happen
uphere
Posted: Thursday, November 08, 2012 7:27:06 PM

Rank: Forum Guru

Joined: 7/12/2012
Posts: 2,817
Location: United States
nope nope
Guest
Posted: Friday, November 09, 2012 1:13:01 AM

Rank: Lurker

Joined: 12/1/2006
Posts: 694,120
nope nope nope
Guest
Posted: Friday, November 09, 2012 2:55:52 AM

Rank: Lurker

Joined: 12/1/2006
Posts: 694,120
nope
Guest
Posted: Friday, November 09, 2012 3:38:38 AM

Rank: Lurker

Joined: 12/1/2006
Posts: 694,120
Nope
Guest
Posted: Friday, November 09, 2012 3:42:31 AM

Rank: Lurker

Joined: 12/1/2006
Posts: 694,120
No
MdeSade64
Posted: Friday, November 09, 2012 4:33:55 AM

Rank: Forum Guru

Joined: 8/12/2012
Posts: 10,953
Location: United States
Not likely. Her preferences are well documented. BTW I would never an opener like the one in your profile or at any other time either.
Saga
Posted: Friday, November 09, 2012 5:46:16 AM

Rank: Sergeant Turnip
Moderator

Joined: 6/7/2012
Posts: 5,359
Location: Canada
uphere
Posted: Friday, November 09, 2012 6:05:06 AM

Rank: Forum Guru

Joined: 7/12/2012
Posts: 2,817
Location: United States
yess oopss sorry didnt mean to poke you
Saga
Posted: Friday, November 09, 2012 6:24:08 AM

Rank: Sergeant Turnip
Moderator

Joined: 6/7/2012
Posts: 5,359
Location: Canada
Users browsing this topic
Guest 


Forum Jump
You cannot post new topics in this forum.
You cannot reply to topics in this forum.
You cannot delete your posts in this forum.
You cannot edit your posts in this forum.
You cannot create polls in this forum.
You cannot vote in polls in this forum.

Main Forum RSS : RSS

Powered by Yet Another Forum.net version 1.9.1.6 (NET v4.0) - 11/14/2007
Copyright © 2003-2006 Yet Another Forum.net. All rights reserved.