Welcome Guest Search | Active Topics | Members | Log In | Register

Would you go private with the person above you Options · View
Guest
Posted: Sunday, August 19, 2012 8:59:56 AM

Rank: Lurker

Joined: 12/1/2006
Posts: 781,316
any time
Guest
Posted: Sunday, August 19, 2012 9:22:54 AM

Rank: Lurker

Joined: 12/1/2006
Posts: 781,316
noooooooooo she would gas us both to death!
Guest
Posted: Sunday, August 19, 2012 9:27:54 AM

Rank: Lurker

Joined: 12/1/2006
Posts: 781,316
After careful and considered deliberation. I am almost certain that the answer to that question would be yes.
Guest
Posted: Sunday, August 19, 2012 9:39:25 AM

Rank: Lurker

Joined: 12/1/2006
Posts: 781,316
On an impulse I would say most certainly yes
Mantus
Posted: Sunday, August 19, 2012 9:50:26 AM

Rank: Forum Guru

Joined: 9/8/2011
Posts: 761
Location: istanbul, Turkey
She is not interested in me :p
VickieLynn1
Posted: Sunday, August 19, 2012 11:04:41 AM

Rank: Forum Guru

Joined: 8/26/2011
Posts: 5,829
Location: So Cal, United States
not today thank you

nothing beats a luscious kiss from well painted lips ;) mmmmmmmmm...........
Guest
Posted: Sunday, August 19, 2012 1:09:50 PM

Rank: Lurker

Joined: 12/1/2006
Posts: 781,316
Not likely.
Guest
Posted: Sunday, August 19, 2012 1:43:10 PM

Rank: Lurker

Joined: 12/1/2006
Posts: 781,316
I would have to say yes
Smoocher
Posted: Sunday, August 19, 2012 1:49:23 PM

Rank: Forum Guru

Joined: 12/30/2011
Posts: 4,654
Location: United States
VickieLynn1
Posted: Sunday, August 19, 2012 2:08:27 PM

Rank: Forum Guru

Joined: 8/26/2011
Posts: 5,829
Location: So Cal, United States
nope not today

nothing beats a luscious kiss from well painted lips ;) mmmmmmmmm...........
adele
Posted: Sunday, August 19, 2012 3:21:16 PM

Rank: Forum Guru

Joined: 4/8/2011
Posts: 22,044
Location: if I knew where I was then I would not be here...
Guest
Posted: Sunday, August 19, 2012 3:46:49 PM

Rank: Lurker

Joined: 12/1/2006
Posts: 781,316
Nope, I'll pass
VickieLynn1
Posted: Sunday, August 19, 2012 3:54:21 PM

Rank: Forum Guru

Joined: 8/26/2011
Posts: 5,829
Location: So Cal, United States
sure like to get to know how hot her stuff is ...................... lol actually talk and get to know each other

nothing beats a luscious kiss from well painted lips ;) mmmmmmmmm...........
Guest
Posted: Sunday, August 19, 2012 5:36:34 PM

Rank: Lurker

Joined: 12/1/2006
Posts: 781,316
Yeah coffee can be private can't it??
Guest
Posted: Sunday, August 19, 2012 5:57:59 PM

Rank: Lurker

Joined: 12/1/2006
Posts: 781,316
well maybe just for coffe and a biscut
Guest
Posted: Sunday, August 19, 2012 6:03:26 PM

Rank: Lurker

Joined: 12/1/2006
Posts: 781,316
I've been waiting!!!
Guest
Posted: Sunday, August 19, 2012 6:48:51 PM

Rank: Lurker

Joined: 12/1/2006
Posts: 781,316
Yes, I believe I would
Guest
Posted: Sunday, August 19, 2012 7:07:55 PM

Rank: Lurker

Joined: 12/1/2006
Posts: 781,316
yeah coffee?
ramrod32784
Posted: Sunday, August 19, 2012 8:29:27 PM

Rank: Forum Guru

Joined: 7/29/2012
Posts: 558
Location: Fl, United States
ok to talk
Guest
Posted: Sunday, August 19, 2012 8:43:41 PM

Rank: Lurker

Joined: 12/1/2006
Posts: 781,316
No
Guest
Posted: Sunday, August 19, 2012 8:46:25 PM

Rank: Lurker

Joined: 12/1/2006
Posts: 781,316
Yep sure would :p
adele
Posted: Sunday, August 19, 2012 8:57:05 PM

Rank: Forum Guru

Joined: 4/8/2011
Posts: 22,044
Location: if I knew where I was then I would not be here...
Guest
Posted: Sunday, August 19, 2012 9:06:48 PM

Rank: Lurker

Joined: 12/1/2006
Posts: 781,316
Yeah sure
Guest
Posted: Sunday, August 19, 2012 9:10:34 PM

Rank: Lurker

Joined: 12/1/2006
Posts: 781,316
no
Guest
Posted: Sunday, August 19, 2012 9:15:02 PM

Rank: Lurker

Joined: 12/1/2006
Posts: 781,316
Nah, defo not a hockey fan haha
Guest
Posted: Sunday, August 19, 2012 10:29:53 PM

Rank: Lurker

Joined: 12/1/2006
Posts: 781,316
Yes, I would
Guest
Posted: Sunday, August 19, 2012 10:31:33 PM

Rank: Lurker

Joined: 12/1/2006
Posts: 781,316
yes i would
Guest
Posted: Sunday, August 19, 2012 10:35:50 PM

Rank: Lurker

Joined: 12/1/2006
Posts: 781,316
Yeah why not, I'd go with both above me
Guest
Posted: Sunday, August 19, 2012 11:23:00 PM

Rank: Lurker

Joined: 12/1/2006
Posts: 781,316
No
Guest
Posted: Sunday, August 19, 2012 11:27:56 PM

Rank: Lurker

Joined: 12/1/2006
Posts: 781,316
Yes, I think I would
Users browsing this topic
Guest 


Forum Jump
You cannot post new topics in this forum.
You cannot reply to topics in this forum.
You cannot delete your posts in this forum.
You cannot edit your posts in this forum.
You cannot create polls in this forum.
You cannot vote in polls in this forum.

Main Forum RSS : RSS

Powered by Yet Another Forum.net version 1.9.1.6 (NET v4.0) - 11/14/2007
Copyright © 2003-2006 Yet Another Forum.net. All rights reserved.