Welcome Guest Search | Active Topics | Members | Log In | Register

How slutty are you? Options · View
Guest
Posted: Monday, February 28, 2011 5:17:11 AM

Rank: Lurker

Joined: 12/1/2006
Posts: 756,244
76% was shocked it was so low!!
Newriver
Posted: Saturday, March 5, 2011 8:53:05 AM

Rank: Rookie Scribe

Joined: 8/15/2010
Posts: 7
Location: Aurora, Colorado
boxing 92 % and lovin it
Guest
Posted: Tuesday, March 8, 2011 1:50:58 AM

Rank: Lurker

Joined: 12/1/2006
Posts: 756,244
wow 28% thought it would be lower
NaughtyAlice
Posted: Tuesday, March 8, 2011 5:04:08 AM

Rank: Active Ink Slinger

Joined: 3/6/2011
Posts: 35
87% hahahahaha yeah...I would say that's fair! haha
Guest
Posted: Tuesday, March 8, 2011 9:01:00 AM

Rank: Lurker

Joined: 12/1/2006
Posts: 756,244
59%....who knew :D
emeraldsnrubys
Posted: Tuesday, March 8, 2011 1:24:33 PM

Rank: Rookie Scribe

Joined: 11/27/2009
Posts: 8
Location: Fantasy Land, United States
67% Slut!!! Hmmmm... interesting :)
Guest
Posted: Wednesday, March 9, 2011 12:48:28 AM

Rank: Lurker

Joined: 12/1/2006
Posts: 756,244
87% hahaha about right for me ....lol
NaughtyAlice
Posted: Wednesday, March 9, 2011 1:21:38 AM

Rank: Active Ink Slinger

Joined: 3/6/2011
Posts: 35
Jon_ wrote:
87% hahaha about right for me ....lol


BAHAHAHAHAHAHA we got the same!
Guest
Posted: Wednesday, March 9, 2011 5:46:51 AM

Rank: Lurker

Joined: 12/1/2006
Posts: 756,244
74% slut
Guest
Posted: Wednesday, March 9, 2011 1:12:03 PM

Rank: Lurker

Joined: 12/1/2006
Posts: 756,244
84% Slut

Seems pretty damn close lol!!
Guest
Posted: Thursday, March 10, 2011 2:59:21 PM

Rank: Lurker

Joined: 12/1/2006
Posts: 756,244
75% Slut
itssosoft
Posted: Friday, March 11, 2011 2:39:06 PM

Rank: Forum Guru

Joined: 1/10/2011
Posts: 116
Location: Silverton
Wow 49%

funwithwife50
Posted: Saturday, March 12, 2011 7:41:17 AM

Rank: Forum Guru

Joined: 3/2/2011
Posts: 125
Location: sharing my wife, United States
81% Slutty
essexgirl101
Posted: Sunday, March 13, 2011 6:47:51 PM

Rank: Active Ink Slinger

Joined: 1/17/2011
Posts: 12
only 78% for me im happy with that lol
SluttyAsh
Posted: Wednesday, March 16, 2011 2:07:21 AM

Rank: Active Ink Slinger

Joined: 3/14/2011
Posts: 13
Location: Central Coast
91%

Gotta love being a slut....hehe
cycgirl87
Posted: Friday, March 18, 2011 2:24:09 PM

Rank: Active Ink Slinger

Joined: 3/18/2011
Posts: 13
81% slut
Huh would have thought it was going to be higher, I guess I am not as slutty as I thought
DeviousatDusk
Posted: Friday, March 25, 2011 2:13:56 PM

Rank: Rookie Scribe

Joined: 2/2/2011
Posts: 4
Location: United States
only 52%...and I thought it would be higher... hmm, not sure if I should be disappointed or relieved
rubberhammer
Posted: Tuesday, March 29, 2011 3:23:41 PM

Rank: Active Ink Slinger

Joined: 3/15/2011
Posts: 20
79% and i so thought it would be worse.............or better but then again which is better BEING A SLUT
jt28
Posted: Tuesday, March 29, 2011 4:29:30 PM

Rank: Forum Guru

Joined: 3/29/2011
Posts: 242
Location: in a house
110% slut I give it my all
Barckot
Posted: Sunday, April 10, 2011 11:27:13 AM

Rank: Active Ink Slinger

Joined: 4/10/2011
Posts: 21
well that was unexpected... 84% Slut ^^
etairay
Posted: Sunday, April 10, 2011 8:26:02 PM

Rank: Forum Guru

Joined: 3/15/2011
Posts: 35,442
Location: i am where i am meant to be
The Results ARE IN! You are36% Slut

Your above score was normalized against the average, so don’t even TRY to disagree with us. Science is certain, and so are we: you are absolutely 36% slutty.



'..May the Lord watch between you and me when we are absent from one another..' Gen31:49 Dancing
Guest
Posted: Wednesday, April 13, 2011 4:36:59 PM

Rank: Lurker

Joined: 12/1/2006
Posts: 756,244
i think i've one this but whatever.

53%. hm. weird. xD
Squirthero
Posted: Friday, April 15, 2011 7:54:18 AM

Rank: Forum Guru

Joined: 4/5/2011
Posts: 373
57% slut..

Hmm, I thought it would be higher. Maybe I don't realise how slutty other guys are...?

Squirt is in the eye of the beholder
Guest
Posted: Sunday, April 24, 2011 1:54:09 AM

Rank: Lurker

Joined: 12/1/2006
Posts: 756,244
71% slutty.
Dirty_D
Posted: Sunday, April 24, 2011 10:14:25 AM

Rank: Head Nurse
Moderator

Joined: 4/15/2011
Posts: 7,555
Location: Soaking up the sun, United States
76% slutty


etairay
Posted: Monday, May 2, 2011 3:00:29 AM

Rank: Forum Guru

Joined: 3/15/2011
Posts: 35,442
Location: i am where i am meant to be
24% Slut

Your above score was normalized against the average, so don’t even TRY to disagree with us. Science is certain, and so are we: you are absolutely 24% slutty.



'..May the Lord watch between you and me when we are absent from one another..' Gen31:49 Dancing
Guest
Posted: Friday, May 13, 2011 4:34:50 AM

Rank: Lurker

Joined: 12/1/2006
Posts: 756,244
15% slutty.
I'm surprised it's so high, I haven't even had a first kiss yet.
Kitanica
Posted: Friday, May 13, 2011 4:45:42 AM

Rank: Forum Guru

Joined: 4/16/2011
Posts: 883
Location: The Sprawl, United States
34% ...eh so-so
Guest
Posted: Saturday, May 14, 2011 4:04:11 AM

Rank: Lurker

Joined: 12/1/2006
Posts: 756,244
If Garza wasn't a virgin, I know his slut percentage would be WAY higher. :P
Guest
Posted: Saturday, May 14, 2011 9:32:28 AM

Rank: Lurker

Joined: 12/1/2006
Posts: 756,244
36%........thats pretty high for a virgin....
Users browsing this topic
Guest 


Forum Jump
You cannot post new topics in this forum.
You cannot reply to topics in this forum.
You cannot delete your posts in this forum.
You cannot edit your posts in this forum.
You cannot create polls in this forum.
You cannot vote in polls in this forum.

Main Forum RSS : RSS

Powered by Yet Another Forum.net version 1.9.1.6 (NET v4.0) - 11/14/2007
Copyright © 2003-2006 Yet Another Forum.net. All rights reserved.